1. Μέσω της ιστοσελίδας μας www.janome.gr
Βρείτε στο www.janome.gr τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν κι επιλέξτε τα για εισαγωγή στο καλάθι. Όταν ολοκληρώσετε τις αγορές σας, μεταβείτε στο καλάθι αγορών και συμπληρώστε τα προαπαιτούμενα για να ολοκληρωθεί η παραγγελία σας. Από εσάς απαιτείται αρχικά να θέσετε τον τρόπο πληρωμής, τον τύπο παραστατικού και τα προσωπικά σας στοιχεία. Αφού ολοκληρώσετε την διαδικασία θα λάβετε e-mail επιβεβαίωσης.
2. Μέσω του τηλεφωνικού κέντρου
Μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στα 210 524 9898 ή 210 524 6293
Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη και Παρασκευή, ώρες 9:00 - 18:00
Σάββατο, ώρες 9:00 - 15:00
3. Μέσω e-mail.
Μπορείτε να στείλετε e-mail όλο το 24ωρο στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο με διεύθυνση info@janome.gr και να μας εκδηλώσετε για ποιό προϊόν ενδιαφέρεστε ώστε να επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.
4. Στo φυσικό κατάστημά μας
Το φυσικό κατάστημα της επιχείρησής μας βρίσκεται στην διεύθυνση: Κεραμεικού 5 - ΑΘήνα(Ομόνοια) ΤΚ: 10437
Ακύρωση Παραγγελίας
Δεχόμαστε την ακύρωση μιας παραγγελίας δωρεάν για τον πελάτη εφόσον η παραγγελία ακυρωθεί πριν από την αποστολή της. Σε περίπτωση ακύρωσης αφού έχει αποσταλεί η παραγγελία και πριν την παράδοσή της, ο πελάτης επιβαρύνεται μόνον με τα σχετικά έξοδα μεταφοράς. Η επιβάρυνση αυτή ισχύει και σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας που, για οποιονδήποτε λόγο, αποστέλλεται στον πελάτη χωρίς επιβάρυνση αποστολής.
Σε περίπτωση που ο αγοραστής παραλάβει την παραγγελία, η ακύρωσή της δεν γίνεται δεκτή και θα πρέπει να γίνει επιστροφή προϊόντος όπου ισχύουν προϋποθέσεις.Περισσότερα εδώ.
Σε κάθε περίπτωση συνιστάται οι υποψήφιοι πελάτες να επικοινωνούν τηλεφωνικά ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) με την Θάνος Ζαχαράκης και Υιοί Ο.Ε. σε περίπτωση που έχουν την παραμικρή αμφιβολία για την καταλληλότητα των προϊόντων για τα οποία ενδιαφέρονται.